Concurenta intre restaurante este feroce si va trebui sa dati tot ce puteti pentru a avea succes. Va ajutam cu idei si strategii de marketing pentru restaurante care sa va ajute sa va imbunatatiti afacerea. Daca aveti un restaurant evenimente cititi mai jos.
Promovarea unui restaurant evenimente
Daca v-ati conectat vreodata la Instagram, veti intelege de ce este important sa investiti in imagini de calitate.
Se poate spune ca cea mai buna modalitate de a va promova restaurantul online este fotografiile de inalta calitate, care provoaca pofta. Continutul vizual este in zilele noastre extrem de solicitant online, avand imagini delicioase pe site-ul dvs. web si pe diverse site-uri sociale, este esential pentru atragerea ochilor flamanzi.
Luati in considerare angajarea unui profesionist pentru a face fotografii de top sau pentru a incerca stilul DIY cu telefonul smartphone. Fi avertizat, totusi, ca fotografiile cu adevarat grozave ale alimentelor pot fi mai grele decat par, deoarece iluminarea este adesea un factor cheie.
Parteneriatul cu aplicatiile alimentare online ar trebui sa fie cu siguranta o consideratie ca parte a planului de marketing al restaurantului. Parteneriatul cu aplicatiile online incurajeaza vizitatorii sa verifice restaurantul dvs. prin programe de fidelizare a clientilor, care ofera vizitatorilor o achizitie gratuita sau o reducere pentru vizitarea restaurantului.
Yelp are o putere extraordinara in industria restaurantelor, iar sprijinirea puternica a recenziilor Yelp pozitive este ca si cum ai avea o turma de gaste de aur - recenziile de la Yelp pot face minuni pentru afacerea ta.
Cel mai important lucru pe care trebuie sa-l intelegeti despre Yelp este ca oamenii pot si va vor examina, chiar daca nu va configurati un cont. Din acest motiv, ca proprietar de restaurant trebuie sa fiti absolut proactivi si sa va imbogatiti contul Yelp, astfel incat acesta sa functioneze mai degraba pentru dvs., decat impotriva dvs.
Aceasta inseamna adaugarea cat mai multor detalii, cum ar fi:
- Fotografii
- Locatie
- Meniu
- Gama de preturi
- Wi-Fi / Scaune in aer liber / Parcare / etc.
Faceti tot posibilul pentru a adauga cat mai multe detalii pe care Yelp le va permite.
Daca primiti feedback negativ, raspundeti intotdeauna intr-un mod politicos si profesionist. Daca raspundeti in mod public la revizuirea negativa, multumiti recenzentului pentru feedback, scuzati-va de incident si promiteti sa va imbunatatiti in viitor. De asemenea, va recomandam sa contactati in mod privat recenzorul pentru mai multe informatii despre incidente negative. Unii proprietari de afaceri se ofera sa trimita carti cadou catre Yelpers, care au avut experiente mai putin favorabile, sperand sa ii aduca inapoi in usa pentru o a doua sansa. Am vazut aceasta lucrare in favoarea multor intreprinderi, deoarece recenzentii sunt adesea flatati de consideratia prezentata si sunt mai generosi in critica lor, stiind ca proprietarul restaurantului isi exprima parerea si ca lucreaza din greu pentru a se imbunatati.
Configurarea contului Google+ al restaurantului dvs. este la fel de importanta (poate, chiar mai importanta) ca stabilirea contului Yelp. Iata de ce: cand cautati o afacere pe Google, graficul de cunostinte Google furnizeaza detaliile companiei in bara laterala. Graficele de cunostinte ale Google colecteaza o mare parte a informatiilor sale din Google+, asadar prezenta afacerii dvs. pe Google+ este un bonus urias, avand in vedere ca restaurantul dvs. apare prin intermediul graficului de cunostinte al Google, care permite o cautare mai buna a restaurantului (gratuit)!